Bättring:)

Hello, nu känns faktiskt det mesta mycket bättre än sist jag skrev... tror det är viktigt att man uttrycker det man känner och tillåter sig att vara ledsen och tråkig ibland.
Jag må ha förlorat en pojkvän men jag vann en sjuhelvetes fin kompis, och det om något är värt att vara glad för!

Jag har mest pysslat i min lägenhet de sista dagarna, känner att jag behöver ha nåt att pyssla med och lägga tankarna och energin på. Fick väl nåt vredesutbrott men det kan ju vara bra, det ska ut det med =) Planerna för den här veckan är väl mest att må bra och träna, det är mycket energi man bär omkring på som måste ut och det gör den och man gör nåt fysiskt krävande. Iaf funkar det för mej.

Hoppas ni får en fin vecka....Puss puss<3

Kommentarer
Postat av: ella

nu hitta jag hit hihih=)

skönt det känns bättre nu ju=)bra ni ska vara vänner!!

kul ut å julhandla lite snart=)ses!

2009-12-16 @ 18:13:09
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0