Helt sjuuuk dag!

Idag när jag var på konsum så träffade jag på Alexander Skarsgård och han gav mej så sjukt fina komplimanger, inte om hur jag är som person utan om mitt utseende som jag blir såå sjukt gald av att höra.
Shit vilken kö det var i kassan och där kom Persbrandt fram till mej med en kopp julmust, gottis, och började prata å guu vad kul va hade det. Alla lever på rosa miln och jag sveper julmust utav bara faan!

Fick lov... hahaha! Shit vad vissa ljuger och är falska, dags för dom att uppsöka psykologen och gynikologen, jajjamän! Fort, innan det blir en ny pandemi!!

Ska städa upp i min lilla lya idag, fick paket av M igår och oj vad glad jag blev! Finaste killen i vääärlden! =) Och idag fick jag hem skorna jag vann på tradera, oxå ruskigt fina! Blir att träna i dag, ville ut och springa 5km men är för kallt =( I morgon kke, eller så lånar jag löpbandet på jobbet och passar på att basta efteråt.... Låter lockande! Väger äntligen som jag ska, nu gäller det att hålla sig där oxå! Och efterssom jag älskar att röra på mej så ska det nog gå finfint!

Ha en fin dag alla riktiga vänner......pusss!!!

Kommentarer
Postat av: ella

ja jag vill ut men blä va kallt=)men bara å klä sig me ett ton kläder=)

ja gå ej ner mer i vikt nu hörrö;)

haha jag vill ju se persbrant!!!!:D

SER IRONIN I D HELA.

c.u later ,sötis bild

2009-12-30 @ 12:54:44
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: ella

Gott nytt år!hoppas ni myser hos di syster idag=)

2009-12-31 @ 14:15:32
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0