Ensam i helgen...

Jahapp, då var man gräsänka igen då... Älsklingen åkte mitt på dagen idag... men vi fick ju en dag och en natt och en fm tillsammans så jag är verkligen nöjd och glad över det. Nu ser jag framemot nästa helg som jag kommer att tillbringa med honom hemma hos honom!! Mmmm!!!! ;)

Ska plugga ordentligt de här dagarna, sen blir det jobb söndag måndag, tis ons... Skönt när dagarna går och man kommer närmare helgen:-) Man får lite motivation att anstränga sej rejält för då glömmer man tid och rum...
Sen måste jag ta tag i styrketräningen oxå, känns som om jag försummat den lite, har ju mest varit ute och sprungit och gjort benböj, sit ups och utfall... Iof räcker det ju bra men jag vill ju träna armarna lite oxå=)

Ha det gott....<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0