Lilla glada jag! =)

Vaknat med ett leende på läpparna idag... Helgen har varit sååå fin, och inte så konstigt med värkdens bästa pojkvän!! Enda nackdelen är ju att det går så fort, timmarna och dagarna bara flyger förbi...
Vi har inte gjort så mycket, Shoppade på fredagen, stövlar som var lårhöga och skitfina!! Klippte håret oxå, ska absolut klippa mej där igen för hon var både duktig och billig!! =) var med på övning på lördag, sen åt vi och sen var vi bara hemma.... Jag är mer än nöjd!

Idag ska jag jobba, och sen handla lite och dra upp pyntet. Blir inte så hysteriskt mycket men lite måste man ju ha....=)

Nä, nu ska jag fika!
Ha en fin dag och ta hand om er...........................<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0