Tjena!!

Varit och käkat med ina föräldrar på em idag=) Riktigt mysigt faktiskt! Sällan man gör sånt nu för tiden så jag vart riktigt glad när mamma ringde!

Vaknade glad i morse;) Sällan jag blir from så tidigt (09.) på dagen men dag kändes det helt okej... Bara äta frukost och dricka sitt kaffe i lugn och ro. Mer sånt! Finns det nåt värre än att börja dagen med en massa stress och jäkt? Inte undra på att folk blir som dom blir... en del...

Nu ska jag väl ut med hunden och sen svida om till träningskläder och springa några km och träna lite mage och ben på det;) Sen har jag inga planer... Skönt!!!

Finns det något härligare än att veta att den man älskar, älskar en tillbaka? Tror inte det...:-)

Puss puss............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0