Skaffat blogg=)

Hej allihopa... Nu har det hänt, igen kke man får säga för jag hade ju en blogg förut oxå men den tog jag bort.
Men den här ska väl bli mer långlivad får man hoppas.
Idag har jag jobbat, det var skönt faktiskt för det gör ju att man får in lite rutin i livet och det mår man ju bara bra av=) Sen var det meningen att jag skulle vara duktig och storstäda när jag kom hem men den orken förvann. Väldigt snabbt dessutom. Måste vara för all tvätt som barikaderar badrummet... MÅSTE ordna fram en tvättid inom kort för det här börjar ju bli löjligt...
Efter det var jag och en kompis ner och handlade:) Jobbigt som fan att bära kassar fram och tillbax... men nu är det gjort iaf!

I morgon är jag ledig och då ska min mor komma på besök och fika och dona... Hoppas hon har tagit med de där gardinerna jag skulle låna!! Har väntat och väntat! Lägger upp bilder sen. Nu ska jag gå hem och försöka hitta ork till att diska! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0