Kaffe å Anna Hibbs på teven..

Ja, vilket jävla sätt att försöka vakna på... hon är störande lik någon jag brukade känna.. Dom har sånt nonchalant och störande puckat beteende, vet inte varför jag stör mej men dom representerar ju inte de mer intelligenta blondiner som jag känner. Hmm, känner jag någon intelligent blondin? Nää, känner mest brunetter, snygga och smarta sånna! Äh, nu ska jag inte generalisera... det finns säkert nån blekt blondin med hjärncellerna kvar, jag har bara inte träffat henne än... Flörtade iof med nån blondin som satt i en traktor och fick kärringstopp, då passade jag på att le.. och hon log tebax!! Mmmm...;)
Jag är inte riktigt vaken än känner jag, får sätta på en ny kanna kaffe och börja om... ska jobba idag, sen i mån bär det i väg till falun=) Sen relaxa med grannen å fika <3 Nä, nu ska jag sätta fart...


Kommentarer
Postat av: ella

hehe mja vi har ju själva vart blekta blondiner men inte tappade då vi cellerna;)fast det är ju vi 2 d..mohahaha,nä sköjjar

men kommer aldrig mer bleka faen va d förstör håret ju å säkert rätt farligt.äkta blondiner d e fint d

traktor?hihi hoppas du vaknade till innan jobbet;)kul du ska till Falun

kaffe här å sen dra iväg me skräp sen syster..ses ikväll!

kramo

2010-04-15 @ 10:00:09
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0