Kärleken..

.. är rätt jobbig faktiskt, det var väl inte så den skulle vara? Känslorna finns där, och attraktionen men det finns så många spärrar oxå..hmmm. Ja nån dag kommer allt att komma fram på en gång och det är väl lika bra skulle jag tro. Det går ju upp å ner.
I mån kväll åker jag å Bobbi till älsklingen, kan blli spännande, även om jag helst hade velat åka själv.. Hmmm, ja det där får man ta när det blir ny dag, ny dag å nya bekymmer.. Fan, mitt ex har hamnat i ännu ett av sina bitterfaser.. Allt är skit å mest är det mitt fel typ. jag har iof vant mej by now och tänker att han har en underbar sida oxå och att det är den jag älskar. Ja man kan älska sina ex som vänner. Det gör jag iaf, för dom är ju några av de närmaste vänner man har. Dom har ju sett alla ens sidor.. Och dom finns där än, ett samtal bort. Känns väldigt tryggt faktiskt, sen kanske dom inte alltid svarar men det är ju en annan sak=)
Oj, vad sentimental man blev nudå... he!  Vad sent man surrar uppe nu för tin... kan det vara för att man har datorn?.. Nääää?? =)
 Natti natti.. ZZZzzzz...

Kommentarer
Postat av: ella

hehe har du datat sent=)

lätt hänt..m nu är d väll vår iaf inge mer snö tack men e ju april så..

kram

2010-04-09 @ 11:26:35
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0