Matdags..

japp, idag slår vi på fantasin och gör lite potäter i ugenen med dill å diverse kryddor och nåt gött till det. Blir bra det tror jag! =) Sen ska jag vika och plocka upp tvätten från igår när jag hade tvättstuga, hann inte plocka upp allt igår för jag skulle med tåget till min andra hälft så det vart lite pressat...(för det var ju inte så att jag hade heeela dagen till godo heller för tåget gick ju sååå tidigt) Hehe, man har blitt lite lat tror jag. Aja, efter det blir det till att snör på sej spring skorna och pressa i väg sej på iaf lite mer än 3 km så jag kommer igång igen ordentligt.
Man ska inte tänka så mycket, bara göra för det är då det bli gjort, annars snöar man inne å så blir man större än siin egna soffa å hur kul är det? ;)

    Nä, nu ska jag sätta igång! Ha en bra dag...:-*

Kommentarer
Postat av: ella

har du blitt lite vikt besatt på sistonne;)huvudsaken man själv mår fint om du blir som en soffa ska du få en rosa katt av mej hahahahah

ha en fin springtur nu!=)

2010-04-10 @ 15:58:53
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0