Mycket nu..

har börjat glömma bort saker, förlägger nycklar och orkar lixom inte ta tag i sånt som jag brukade vara så noga med hemma.. det beror dels på att det just nu är skit på jobbet. Det har gått till den gränsen att jag känner mej trakasserad och nertryckt och jag får panik och ont i magen varenda gång jag ska dit... Så ILLA är det. Och det är så illa att det börjar påverka mej hemma oxå. Jag är inte mej själv längre... Och nu som känner mej vet att det går till en gräns sen kommer hela helvetet att bryta loss, då får fittkärringen hålla i peruken!!
Sen kanske inte allt annat funkar som på räls direkt heller men det är en annan sak. Mer vin, jatack!


Kommentarer
Postat av: ella

fan trist hon är sådan ju..urk be na dra=)

vin!!mumms...

2010-04-26 @ 18:06:51
URL: http://ellisgirl.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0