Ny dag, nya bekymmer.

Ja, det är väl så det står i slutet på Andra Avenyn? "Glöm dina bekymmer, i morgon kommer nya" Det stämmer ganska bra det! Hehe, men inte särskilt muntert dock.. Jag har oxå en del att fundera på så det ska blir skönt med en promenad och rensa tankarna, få se om det klarnar lite. Känner att jag måste ta ett beslut snart och få rätsida på en del saker. Jag gillar inte att gå omkring och älta och grubbla utan jag vill få svar direkt för att sen gå vidare, min tid är för dyrbar för att haka upp sej på småsaker!

Nu snart, efter jag vaknat till, ska jag ta en långpromenad så man ser ut för nåt sen i sommar när bikinin och de små jeansen ska på..;) Ha en riktigt fin dag och ta väl hand om varann!!

Kommentarer
Postat av: ella

ja bli då ej smalare nu ..skönt med prommis ,ja man kan ej bara vänta ju lika bra ta beslut;)livet är för kort att fundera hihi.

kramisar!!!!

2010-04-03 @ 11:46:42
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: ella

johoo du, du är väll smalis hihi.ja hoppas solen fortsätter nu varje dag!!=)

kram

2010-04-03 @ 17:44:28
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0