Orkeslöst!!

Ja man blir ju det, vet inte varför men man har ju inte lust med mycket nu förtiden, helt slö! Idag har jag iaf jobbat, och allt har löst sej jättebra på jobbet så det känns faktiskt skönt och bättre nu när man ska gå dit! man vill ju lixom trivas på jobbet annars känns det ju rätt tröstlöst om inte det heller fungerar. Annars har jag fan inte orkat göra så mycket, nyss vikit i hop det jag tvättade i går så ni fattar ju hur låg motivationen är till att göra nåt.. aaah, blir väl bättre snart får vi höppös! ;)
I mån blire mera jobb å sen blire vin på kvälln skulle jag tippa =) Fina grejjor d!
En sån vill jag ha igen, gu vad man saknar den tiden då man hade egen häst!!
Aja, svunna tider... gonatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0