Så fucking trött!

Sov till minst tio idag... undantag för när jag gick ut med Bobbi halv sju och sen stöp jag ner i sängen igen. Men det var najs det! behövde få sova ut lite! Sen var jag hos min life saveier och fick lite morgonkaffe för min mjölk e slut och det kändes rätt tungt att stappla ner å handla det helt utan morgonkaffet så det var toppen! =) Nu är man människa igen. Ska väl ner å handla å sen sätta sej med en kopp på balkongen om det inte blåser allt för jävligt, sen blire lite mer städning här..

Ja, på fredag är det dags igen, den här bilden är från i februari då gröngölingarna i falun hade sin soldaterinran. På fredag ska dom små gynnarna få medalj å sen är dom med i familjen hemvärn. Visst är vi fina =)

Nu ska jag fixa ansiktet så man kan gå ut... puss på er ;)

Kommentarer
Postat av: ella

ja synd d ska blååsa idag men när solen väl e framme e d ju nice.fabian va trött?fattar ej hehe

kul du ska dit=)

2010-04-13 @ 12:51:29
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0