Snart äre helg igen! =)

Gu vad fort veckorna går, såg till min förvåning att jagg ska jobba i mån... trodde först det var idag så hjärtat höll på att stanna!! Help! Men det var i mån tack å lov =) Vad vimsig man har blivit på sistone, Post it lappar, jatack!
Man börjar med en sak sen kommer man på att man ska göra nåt annat och så håller det på... Slutför nåt! tack å lov funkar löpträningen igen iaf=) Fast mitt ex... faaan, säger han att han springer en mil kommer jag puscha mej själv att springa två.. Inte bra! Jag får hybris.. haha! ;) men det är kul med motivation, nu är man ju igång iaf, det är att börja som är tuffast, sen är det bara att fortsätta!

Kaffe, de ä najs de!

Har haft lite upp å ner med en killkompis, han och jag har hörts av varje dag sen jag kom hem från Ånn och vi har blivit såå tajta, sen kom det upp en sak som fuckade upp det lite och det var hårt för jag har sånna jävla problem med att lite på folk och släppa in dom på livet så det var en rejäl svacka ett tag men han har bett om ursäkt, gråtit i telefon och bett om ursäkt igen,så nu ska vi försöka lappa ihop det. Han är en nära vän och jag vill ha kvar honom i mitt liv...=) Och nej, det är inget ex... haha.

Nä, nu ska jag ta itu med lite annat... See Ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0