Uppdrag storstädning!!

Nu har jag äntligen börjat röjja upp här hemma,vika in kläder, plocka upp packning, diska, dammsuga... ordna tvätt och tvättid... Handlat har jag oxå gjort. Blir ju inte klart på en gång och just nu har jag tagit en liten paus för jag har ju inte bloggat på ett tag. Igår tex. var jag ju hemma hos mina föräldrar och laddade upp lite bilder och filmklipp som jag sa, från Ånn. Blev rätt nöjd faktiskt. Är inte så dumt att ta med kameran på allt!

Glömde ju tacka mina söta granne för de fina tulpanerna och kortet- Tack!! Vad glad jag blev!
  Det gör verkligen stor skillnad på bordet med lite färgglada blommor!!

Har inga speciella planer i helgen... vet att det är påskmen jag tycker det har blivit så hysteriskt på alla högtider så jag trotsar massorna och gör mest som jag vill.. Kanske åker till älsklingen nån dag oxå, han ska ju åka bort sålänge sen på tisdag, kommer inte hem förrän den 21a april...
 Glad påsk alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0