Solsken å ont i hälen

Ja, det summerar väl dagen. Vet inte riktigt vad jag har gjort men jag vaknade av att jag hade så jävla ont i partiet nedanför fotknölen på utsidan, vet ni vart jag menar då? Just där är det lite svullet och varmt och i morse kunde jag knappt stödja mej på baksidan av foten =( Men nu har jag smörjt med tigerbalsam och haft sockor på mej så nu börjar det bli bra. Var ut och sprang i går och gjorde lite sidhopp å sånt :D Aja, det gick bra i går ändå.
Håller mest på och donar i lägenheten, städar och sorterar och lägger ut lite till salu på tradera. Har saker man inte använder så då kanske någon annan har större användning för det.



Hoppas ni får en fin fortsatt dag! Ta hand om er nu...    

Kommentarer
Postat av: ella

mjae infektioner?=)haha knas kantareller e fint d!ja lingon e bra kan man koka sylt=)tradera e bra d

2010-08-10 @ 17:32:45
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0