Ständigt packande...

Ja, så fort man har kommit hem och packat upp och tvättat så ska det packas ner igen och så ska man i väg på nästa övning (lr rättare sagt prövning? =) Lite småjobbigt men nästa vecka blir nog lugnare, då får man nog tid till att vila mer och återhämta sej lite mer. Kan jag behöva, och komma igång med träningen igen som har fått stryka lite på foten. Inte för att jag bara har latat mej för det kan väl ingen påstå, men ändå...
Har ingen matlust heller, av nån anledning. i går fick jag tvinga i mej 3 mackor sen tog det tvärstopp.. Är nog för högt uppe i vvarv för att kunna slappna av och äta just nu. Kärlek ni vet...=)

Saknar mina klor... hoppas dom växer ut snart igen så man kan måla dom =) Ja, man kan ju måla nu med men det ser lite finare ut med längd tycker jag.

Lite egobilder..
Nä, nu ska jag väl fortsätta så man blir klar nångång.
Ha en fin dag, ttrots regnet =)  

Kommentarer
Postat av: ella

hm inge bloggat här inte:D

2010-09-04 @ 20:28:10
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0