Andra advent =)

Vi har varit på stan och handlat lite, jag köpte de sista julklapparna (en kvar kom jag på...) och body splasch och hårinpackning från HM och han köpte äntligen en mössa! Sen åt vi på American take away, så jävla mäktig pizza, är mätt än, och då bestä'llde vi i stlr small. HJälp! Efter det så åkte vi på julmarknad vid falugruva, och det var jättemysig julstämning!! Nu har jag slagit in det jag köpte och han nattar lillfröken.... Senare ikväll blire att mysa <3 framför teven och bara må gott, som alltid! 

                                          Hoppas eran andra advent oxå har varit lika mysig som min..
     

Kommentarer
Postat av: ella

ja pizza e mättande får imig bara en halv sen e man död=)mys på & sussa sött sen=)

2010-12-05 @ 18:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0