Egentid =)

Hej hej, sitter här med en kopp te (!!)och försöker hitta lite motivation till att ge mig ut på en promenad. Det är det svåraste, att lyfta på arslet och ge sig ut för det är såå skönt när man väl är igång.
Sen ska jag passa på att gå förbi konsum och köpa lite choklad tills ikväll, blev så sugen på det när älsklingen köpte en chokladask till mig igår...
Hur söt är han inte?
Tänkte föreslå att vi piper ner på stan i mån när han kommit hem så jag slipper gå den tröliga vägen ner på stan, behöver som sagt lite hårinpackning och 2 klappar till...

Köksbordet... han kom hem med en julbloma oxå, tyckte den passade bra på bordet =)

La alla mössor å vantar å sånt från hatthyllan i lådorna vi köpte från Ikea+ en till för tidningar så de slipper ligga och drälla överallt, ni vet karlar, dom ska ju spara på varenda jävla tidskrift...


Bröderna Bus ;)
Avslutar med ett bra citat från boken "Den som inte tar bort luddet ska dö" De vet vad som ska till för att allmänheten ska trivas...;)




Kommentarer
Postat av: ella

m d va en stor bomb vaniljdoft=)å annat=)

choklad e mums;)

ska packa mina förvaringslåder nu med slipper man se mössor vantar.hehe tidningar;)slääääng!reklamtidningar?blir ju sån hög fort.fast ja får ej så mycke men rättviksnytt å alla kataloger..

vill lucifer bo i lådan;)sötisarna!!kram

2010-12-04 @ 13:03:00
Postat av: ella

The Body shop vill jag med handla på...åka dit sen till våren shoppa lite å på indiska..haka=)?

2010-12-04 @ 13:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0