Fredagsmys!?

Har i mitt eget tycke varit flitig som ett bi idag =) Diskat, städat, dammsugit och kastat sopor... sen har jag fixat med mig själv oxå, donat med naglarna, smörjt in fötterna, scrubbat ansiktet och läppar och duschat och smörjt in mig med jättegott doftande krämer! Mysigt! Man behöver sånt i bland, i morgon åker chokladansiktsmasken på och så ska jag färga fransar och bryn igen :) Ska försöka mej ner på stan oxå å köpa en ny hårinpackning och de sista klapparna så jag slipper tänka på det.





Hoppas eran helg blir mysig, Kram! 

Kommentarer
Postat av: ella

myspys=)

film sen zzz här=)upp i ottan ta ut paketen när d elugnt ute..kram å sov sött allihop=)

2010-12-03 @ 21:36:44
Postat av: ella

hoppas du e lite på face sen;)måste babbla !!

handlat nu =)kaffe som gäller här kram!!!

vad sker annars idag då=)?

2010-12-04 @ 11:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0