Gott nytt år!! =)

Vad ska ni hitta på ikväll?
Själv blir det massa god mat, och massa mys å kärlek med det finaste jag har- min sambo och pojkvän!
Vi ska se Paranormal Aktivity 2.. Har ni inte sett ettan- se den!! Det är en av få filmer som har skrämt vettet ur mig... Hoppas att tvåan är lika bra!

Köpt lite mammakläder oxå..


Det är "magskydd" på jeansen, dvs tyg som man kan dra upp över magen sen =)

Sen titta här, vad jag fick av min underbara sambo...

Äkta silver.. Helt otroligt jävla gourgeus!!

Nattens dricka... alkoholfri cider =) Det är inte helt fel alls...

Hoppas ni får en lika fin kväll som vi kommer att ha, Kram å Gott nytt år!!


Kommentarer
Postat av: ella

hihi lite cider e gött d=)

här blir d ej häller nå alkohol;)skönt!!!

ha en bra dag nu å mysigt ikväll=)

2010-12-31 @ 13:57:51
Postat av: ella

mamma kläder lär du behöva nu.söta örhängen=)

2010-12-31 @ 14:25:02
Postat av: ella

¸.•°*”˜˜”*°•.Gott Nytt År¸.•°*”˜˜”*°•.

2010-12-31 @ 15:11:42
Postat av: ella

m mycke raketer=)men slapp se så mycket fulla iaf skönt hehe.va svårt hinna fota men lite iaf hih.varmt va d ju me så man slapp frysa fast.den ja köpte va på tradera den andra en nätbutik dyrt:/ kan länka sen

nu ska ja skotta ute =)kramisar

2011-01-01 @ 10:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0