Hallåj sötnötter!!

Hur mår ni? Här har man varit uppe(Blev uppkörd av morgonstalin himself...;)sen 08 isch och försökte vakna sånär så man kom underfund med hur kläderna skulle sitta, sen bar det av till BVC, där gick det bra, alla värden och sånt såg så bra ut. Så nu ska jag bara fiska fram ett jobb sen är jag väldigt nöjd med det mesta. Eller mja, vore kanon om en lägenhet i vår trapp blev ledig så min fd granne flyttar in...Fan vad skoj det hade vart :D
Sen har vi varit runt på rean i stan, kom över en hel del smycken (halva priset lr 10:- st) och en fin tröja och tajts som ser ut som jeans med fickor bak... Ja, ni får se själva ;)





På det bruna armbandet finns en rund berlock med texten "Happiness"

Söta örhängen va? Känner på mig att det lär bli ett å annat i mån med...;)

Nu ska jag ta en smörgås sen ska jag ta en promenad runt tisken som jag har varit duktig att göra de senaste dagarna.
Ha en fortsatt underbar dag och ta hand om varann!! Puss...

Kommentarer
Postat av: ella

bra att värdena var bra!=)

REA e skoj;)

2010-12-27 @ 21:10:05
Postat av: ella

hoppas du får nått av kuvären snart!hihi 4st små kommer=D+ vykooort=)

kul me kort ju

imorn måste ja ut å gå låångt...syrebrist.fick nyss lov öppna"ballen" friskt å skönt nu=)mens om några dar så man e ju som en känslig mupp i huvet hahah.kram

2010-12-27 @ 21:19:43
Postat av: ella

hihi la ut bilden ;)postar i mörö kul du vill ha dom e fina ju=)

söt text på linnet..nu packa=)tar påsar så dom får ner i din brevlåda=)

2010-12-27 @ 22:00:56
Postat av: ella

;)kram!packat nu i en fin kallsongkartong HAHAHAH=)men d syns ej,så va redo onsdag så du slipepr ta ut på nån affär.

hoppas vi kan börja typ brevväxla fast kanske me vykort=)behövs ej många ord man blir glad bara av att få nått hej då &då ju=)du gilalr ju sånt iaf.nästan alla vill enbart smsa..inte lika mysigt ju..

diska å sova här

2010-12-27 @ 22:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0