Humle å dumle ;)



(Nån tyckte att han skulle ha en rosett runt magen)




 klicka på bilden, haha!!
I em har vi varit ute och åkt pulka och stjärtlapp, alla tre =) Det var så roligt... :D
Just ja, har ju bokat tid hos frisören på fredag, här är några frisyrer jag tänkte på....

 
 Hmm, vilken? Jag är mest sugen på den första och den sista... ska absolut inte bleka håret, är frisyren jag vill ha.... Dom hade Happy Hour mellan 08-10 så jag bokade tid kl 08, det kunde man göra på nätet- vad praktiskt! Man kunde avboka där oxå :)

Nu ska vi fortsätta ha det bra, ha det ni med U know who U are ;P

Kommentarer
Postat av: ella

första va frän ju=)å den färgen=)satte fast gummisnodd på kirons svans härom dan men han fatta ju ej haha så han gick me den länge..=)

2010-12-07 @ 19:32:39
Postat av: ella

har huvudvärken släppt idag?

2010-12-08 @ 13:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0