Julen!

Den var jättehärlig! Det började redan dagen före då jag blev bortskämd av min underbara sambo med både rosor och sockor, han vet hur frusen jag bruksr vara om fötterna :) Bild kommer senare.
Sen på julafon böt vi julklappar, bara han och jag och sen hämtade vi hans dotter och åkte till hans syster med familj, och hon fick ju barn i förrgår och kom hem i går så jag fick hålla i en helt ny bebis, helt sjukt mysigt, och vad små dom är!! Han sov och "pratade" i sömnen och fäktades lite med sina söta små händer å mini fötter... Hade jag fått bestämma så han vi tagit med honom hem...;)
När vi ätit och delat ut klappar där, lämnade vi lilla fröken och åkte hem till mina föräldrar, det var såå roligt att träffa alla- mormor, mamma, pappa och storebror! Vi blev nöjd och jag tror att även dom blev nöjd med vad som fanns i klapparna =)
Sen åkte vi hem och myste och somnade tätt... En helt underbar dag.

Nu ska jag passa på att ta en dusch medans han och dottra är på siba och köper vår gemensamma klapp- en skrivare!

Återkommer med bilder, tills dess, ha en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: ella

ha en fin dag!!skrivare ska vi köpa med ,en laser dom e bra å ej farligt dyra

här ska d då ej göras många knop hihih.mysdag helt enkelt.skönt du fick träffa familjen lite ju=)

kramisar!pössa katterna från mig

2010-12-25 @ 12:35:31
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0