Julgranen=)

M undrar hur länge den får vara ifred för våra katter... Hittills har det gått något sånär bra med bara nån enstaka kula som åkt ner, vi får hoppas att det räckte så..


Snyggt pyntat va? Har jag å Molly gjort... nice nice ;)

Sen åkte dom pulka medans jag vilade mig, fast fotade och filmade först såklart...;P
Vi har en bra backe på baksidan där balkongen är...

Idag tills i mån fm är jag gräsänka så jag tänkte fixa lite här hemma och sen ta en promenad i det friska vädret, -14 är det här så det lär bli några lager kläder.

 Ungefär såhär ser magen ut nu... men får erkänna att det är lite god mat som ligger bakom oxå ;)

Kommentarer
Postat av: ella

godmorgon sovit länge..hihi

brukar va glittret katterna vill åt sen drar dom iväg med d=)

sist ja testa typ 8 år sen..så satt både kiron å konrad uppe i toppen hahahha=)kaffe här.vilken liten magge;)

2010-12-21 @ 13:49:22
Postat av: ella

jag kan logga in men ibland är d lite segt där=)mys du med=)matat fåglar å diskat ska väll packa tvätten ska tvätta mattor å allt till julen=)kram

2010-12-21 @ 14:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0