Just ja, glömde..

Glömde helt bort att blogga mer i går kväll, men vi åt jättegott och sen såg vi på 2 bra filmer och sen spelade vi True or False. Jag vann :)
Drömde så konstigt i natt oxå, jag och katterna sov på mormor å morfars altan på deras gamla hus, i en jättestor rosa madrass och det åskade, Usch!! Hela himlen var alldeles svart... Förstår inte att jag hinner drömma så mycket när jag går på toa 5-8 ggr per natt. Drygt! Men det hör väl till det med...:)

Jag älskar ju smycken i alla dess former å färger, silver som guld... och hittade lite jag vill ha på den här sidan, Gothicshop.se..

    Sista bilden är sängkläder, udda och snygga =)
Och här kommer lite fler ringar som jag tycker är snygga...(bla. från Cocoo.se)
  

Snygga va? Ska nog beställa dubbelringen, katten och de 2 i guld... Kanske..;)

Nu ska jag fixa mat, ha en fin dag och hoppas det inte är alltför kallt för er...


Kommentarer
Postat av: ella

hihi söt kattring!!hoppas din kommer snart;)lagar mat här med..potäääter körv..enkelt

2010-12-23 @ 12:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0