Nu jävlar

får det vara nog! Hur vissa sk "vuxna" människor kan sitta på sitta feta rundknullade arsle och snacka skit om andra och anklaga ANDRA för att inte våga konfrontera, när dom själva är snäppet i från lipen om dom får nej övergår i mitt förstånd! Då jävlar är det ju når GROVT jävla fel. Men det stämmer ju, INGEN jävel vill ha dej, inte så konstigt heller!! Å sluta läsa min blogg FETTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sådär, nu fick jag ur mej det värsta... Hormonrubbningar? ÖÖh, nej, jag måste få säga vad jag tycker om meningslösa individer. Sååå glad över att jag slipper sånt slödder i mitt liv, mina vänner är äkta vara- PUSS på er!

Å just det, SKREV jag ditt namn nånstans här?? Näe, du tar väl åt dig som vanligt, för allt handlar ju om dej ditt äckel!

Från å med NU lösenordskyddar jag den här bloggen så jag slipper smygläsare som bara sprider skit om sånt dom inte har med att göra. Annars berättar jag för mamiiiii å pappsen! Moahahahhaaa...


See ya bitches...;)






Kommentarer
Postat av: ella

HAHAHA KISSAR PÅ MIG.rundknullade =D ja ej kul när vissa ska tro d kretsar enbart runt dom allt..får krupp.hormonerna kokar nog kan ja tänka mig;)

här ska d snart sovas ..pömsig.

höres i morn om vi ska fika onsdag=)

2010-12-06 @ 19:56:54
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/
Postat av: ella

hoppas du har en bra tisdag kramis

2010-12-07 @ 13:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0