Släktmiddag...

Godagens, idag ska vi käka julbord med sambons heeela släkt i en bystuga nånstans i skogen. Ska bli intressant och trervligt hoppas jag!
Här vräker snön ner, hoppas det inte blir alltför bökigt att köra...Ja, för sambon alltså, jag får väl sitta i baksätet och blunda.. hehe ;) Ja, det är väl vad som händer i dag, i morgon ska vi vara barnvakt åt sambons systers ungar, 3 stycken busfrön... men sen är vi barnlediga nåra dagar och jag får lite egentid när sambon jobbar:)

Hittade en del skor jag vill ha från Have2have...
    
    Hur jävla adorable är dom inte??? Gah!!

Ha en fin vinterdag...

Kommentarer
Postat av: ella

hoppas d blir trevligt träffa alla=)

2010-12-19 @ 12:24:15
Postat av: ella

idag va d fan kallt:/ vad har du för dig då?fryser så blir bada i vanlig ordning.kram

2010-12-20 @ 16:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0