Snö, snö, snö...

Men skönt ute iaf, försökte få sambon att följa med mig ut och ta en promenad men det var omöjligt, han och lillfian får väl klä granen då. Den har faktiskt JAG monterat ihop, det ni! ;) Iof så var det bara 2 delar... But still=)

Och vad saknar man inte när det är sånt här väder ute..? Jo..

..ett badkar!! Saknar verkligen mitt.. tröstar väl lite att vi har kakel i badrummet här men ändå..



Vadå avslappnade katter? ;) Det verkar vara väldigt ouppskattat att bli tvättad av den andra katten har jag märkt för så fort den tvättade katten, lr den andra rör sig så får dom en tass i nyllet... Otacksamt!

Näe, nu ska jag göra lite nytta här hemma, Puss på er alla nissar!

Kommentarer
Postat av: ella

dessa djuur..=)

sov sött!!trött som en grisekno.upp tidigt imörö

blir mora måndag så ska kika lite åt dig där med så får la posta i omgångar:D

svårt posta större grejs men kan spara nått här med tills vi ska fika.kramis

du får la bada här!!!=)brukar maria göra dom har ej häller badkar så då passar hon på=)

2010-12-16 @ 19:48:13
Postat av: ella

strax posta=)men kan ta lite tid vid julen sa dom=)men d lär hinna te jul=)kram ha en fin dag

2010-12-17 @ 12:33:01
Postat av: ella

jajemensan!!gör d=)kram

2010-12-17 @ 12:48:22
Postat av: ella

ha en fin lördag kram!!!=)

2010-12-18 @ 13:53:10
Postat av: ella

jajjemensan brev å kort=)

2010-12-18 @ 14:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0