Tjilevippen!

Drygt med molnande huvudvärk, men jag har ju inte druckit så mycket heller så det är ju inte så konstigt. :/
Sitter med en kopp te och slötittar på tv... vi har varit på stan idag och köpt vitaminer till mig, som innehåller bla. folsyra och järn som man behövetr nu när man har bebis i magen. I morgon ska vi till borlänge och hämta fler mammakläder som jag köpt på Blocket. Två svarta byxor och en jeansklänning! Behövs verkligen nu när byxorna börjar strama åt runt magen..

Kollat på annascollection.se på lite skor jag vill ha sen..
 Svarta pumps är ju ett måste, det borde varje kvinna ha i gaderoben!
 söta pumps till sommaren =) passar till det mesta oxå.
Sen har jag ju hakat upp mig på ringar... 
                                                       Sött!!

Och ja, ska försöka ta kort på MIN mage inom kort så ni får se hur den har vuxit, fostrets strl är nu ca
41-52 mm  och   5-10 g. Sånt känns när man är kissnödig kan jag lova! =D

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: ella

hoppas huvudvärken ger med sig .hängig å frusen här.bada en stund sen uggla vidare=)ringar å skor e nice

2010-12-29 @ 17:10:33
Postat av: ella

ha en fin dag!ska posta ringen idag;)hoppas du blir glad.kramis!här ska göras lite fint tills helgen=)

2010-12-30 @ 12:50:55
Postat av: ella

gott nytt år=)kram!!!

2010-12-31 @ 11:56:29
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0