vecka 8

Å nu börjar det mer bli regel än undantag med att må illa, mest kännbart är det på morgonen men det brukar hålla i sej fram till kvällen. Köpte en graviditetsbh som jag tog ut nu, för brösten växer ju och ömmar så då är det viktigt med en skön och avlastande bh. En viss söt 4-åring vill att bebisen ska komma ut NU, men har förklarat flera ggr att den kommer i sommar... Sött! Känns så bra att jag har min älskade sambo som kan hjälpa och finnas här för mig när lillen kommer, sånt är väldigt viktigt! Två ska man vara om man vill bli tre...

I dag har vi åkt runt på olika second hand butiker och kikat, det har varit mysigt!

Nu ska vi äta och sen ikväll när Lilltottan somnat blire glögg (alkoholfri ofcuz) och pepparkakor och massa myyys!!
                                              

Kommentarer
Postat av: ella

bra du köpt sån bh=)ja bra du har din gube som hjälper dig ;)söt bild på er,gott med glögg=)kram

2010-12-02 @ 18:41:19
Postat av: ella

godermorgon=)önskar dig/er en fin fredag med massa myspys=)<3

2010-12-03 @ 09:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0