Dessa ex...

Ah, man kommer ihåg varför man gjorde slut varje gång dom ringer, och i går var det ett sånt tillfälle... Känns som han fattade ett bra beslut att göra slut för jag hade fan inte pallat med all kritik man får höra och i går var inget undantag må jag säga.. Har man inget snällt att säga tycker jag att man kniper käft och pratar om nåt annat. Jag fattar attt vårat förhållande kke inte låg bland hans tio i top men det fanns fan i mej bra stunder oxå och det är väl dom man vill minnas?! Väldigt lätt att vara efterklok och jag begrip då inte varför allt sånt ska komma fram NU? Ska vi göra om det eller vad är problemet?? Aja.. Det kan vi ju prata om när man ser varann för det är lagom kaxigt att säga sånt per telefon för irl vågar han inte..
Nä, nu ska jag försöka skaka av mej det där och ta vara på min lediga dag.... Men nog maler det i huvet, kunde knappt sova heller i natt...  Så onödigt!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0