Jobb Jobb..

Det vart inge långledighet i veckan... Chefen ringde och ville att jag skulle jobba ons-tors oxå... Man ska inte klaga, gäller väl att ta vara på dom dagar man får vara ledig=) Har passat på att dammsuga, det är inte det lättaste med alla djur...Men katterna fick gå och och så stängde jag in hundarna i köket så det gick smärtfritt! Rent, nu är det bara disken kvar... Är sååååååååå tråååååååååååååååååkigt!!!!!!! Men ajja, ska väl sätta igång så jag slipper det sen!

Ikväll ska jag skämma bort mina fötter lite, ta ett fotbad och fila dom och smörja in dom så dom blir mjuuuuuuuuuuka och töööta=) Bättra på färgen på naglarna oxå tror jag.. Länge sen man hann med sina fötter.. Vet inte vad man har i huvudet nuför tiden, heelt snurrig.
Hehe... Ta det piano!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0