Leeeeeeeedig!!

Efter jag varit ut med hundarna kvart i dju i morse, sov jag ända till 10.. Fiiiifan vad skönt! Inga måsten, inga tider att passa, bara ligga å glo i taket om jag så ville =) Nu har jag varit ute på en långis med vovvarna, och följt med grannen och handlat lite. Laddade ner lite bra musik till mobilen igår så jag har nåt bra att lyssna på när jag är ute och går, blir roligare så..
Resten av dagen ska jag väl fortsätta med att göra ingenting och bara sånt jag har lust med, alla måsten lämnar jag till i morgon.
Nu kanske det låter som jag jobbar skift på akuten, vilket jag inte gör, men ni anar inte hur skönt och uppskattat det är med en ledig dag någon gång i bland, för dom är sällsynta nuför tiden..

Ta hand om varann... Puss........

Kommentarer
Postat av: ella

vila på=)själv blir ja galen snart går fan upp till grannen

pallar ej mer nu:(stackars djur.

kram

2010-02-16 @ 14:59:55
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: ella

mysigt med vovvarna dom e ju så söta bobby å va den andra nu hette?=)

2010-02-16 @ 16:56:47
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0