Lite allmänt då..

Allt går väl sin gilla gång här, har jobbat helg och jobbar sista dagen i morgon för denna vecka sen blir det söndag i vanlig ordning så jag blir lite långledig i veckan =) Hatar dagen på söndag, 14 e februari, känns så utpekande och vidrig när man är singel. Igen... Tur man är på jobbet då, ska gå dit tidigt och sen hem sent!
Haft ont i huvet sen fredag men det börjar avta lite nu tack o lov för det börjar bli drygt. Kan iaf fungera skapligt när det inte är så illa, var väldigt milt till skillnad från hur det brukar vara..


Känner mej lite...hmmm... missförstådd i ett avseende.. Eller jag tror det. Jag vet ju vad jag vill ha och när det inte lossnar på en gång så blir jag otålig och ger upp men efterssom jag vill ha Honom, så ska jag försöka ha lite tålamod för nog fan är det ömsesidigt även om han inte är lika på som jag... Karlar!!!! Suck... om dom ändå inte var så komplicerade och obegripliga...

Ha det gött nu

Kommentarer
Postat av: ella

killar tänker ej som oss e bara å vara lugn=)

ja huvudvärk är ju ej skoj.

nu ska här städas i badrummet wiho skoj skoj..hehe

2010-02-08 @ 18:55:15
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0