Eyy!

Jag tycker faktiskt att det får vara nog med kyla nu, både härifrån och därifrån... Tex en sak som jag tycker verkar extremt konstigt, när en sk. vän säger att jag är en av dennes närmsta vänner och insisterar på att vi ska höras och vill absolut inte förlora kontakten med mej, men sen aldrig hör av sej?? Whats up with that?? Ok att man kke måste "distansera" sej ett tag när det är jobbigt men... ah, jag vet inte. Det känns som så mycket talar emot det hela och man blir bara förvirrad och vet inte vad man ska göra...? Är det fel att vilja hålla kontakten med någon man tycker så oerhört mycket om?? Eller överdriver jag igen? Kan ju vara så... Jag kke oxå borde "distansera" mej, men jag är lite emot det konceptet om man menar det där ovan....

Sen, tycker jag att vissa borde lägga ner den där genomskinliga fasaden dom försöker hålla uppe... Vi har sett igenom den nu och det går inte att luras mer. Ta och visa dej för den du är, för det är den vi ser....

Nu ska jag äta en bulle!! <3.......................

Kommentarer
Postat av: ella

bullar e fina grejjer d;)

ja nu fåre bli vår!!!palla 4 månader till..ptja man får lov.tur d finns kaffe hehe;)kram

2010-01-06 @ 15:54:09
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0