Fredag at last!!

Nästan nyss vaknat, skönt att man slipper gå efter någon klocka idag... (ja, förutom 1600 då ska jag ut å springa 5km) Bara ta det lugnt och fixa lite hemma...=) Var ut och sprang i går oxå, skulle tippa på 4,5 km, det var skönt ute men det blir så frostigt på axlarna?!! Haha... Är väl för att man andas... Skönt sen att slå knut på sej själv när man stretchar, man blir så avslappnad och varm! Mmmmums!!


Letar efter två böcker som jag vill ha läst, det är del ett och tre ien serie och jag har tvåan, hehe... Garbo böckerna, dom är tydligen lite svåra att få tag i, har frågan M men där verkar frågan få bli stående för han har inte svarat än... Trött man blir... Likaså när man ringer..neeeej då. Men var sån då! Kan vara likadan fast värre men jag orkar inte slösa mer energi på det där nu..

Åh... håller tummarna för att det ska bli så du vet vem om du vet vad, om du vet vad jag menar.... Hoppas hoppas!!

Puss på er...

Kommentarer
Postat av: ella

kika på adlibris dom brukar ha alla böcker=)

2010-01-15 @ 15:07:07
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: Edman

Har du provat bokus?? där fick jag tag i alla mina 3 delar

2010-07-06 @ 23:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0