Happy!! ;)

Idag har det gått att vistas ute utan man frusit bakdelen av sej! Me lika=) Så det går nog förhoppningsvis att springa lite ikväll... Har iaf sluppit ha täckbyxor på idag och det är ju bra=)

Blev väldigt förvånad när jag fick ett samtal av M igår... både glatt överaskad och lite rädd för jag trodde faktiskt att han skulle skäla ut mej eller be mej flyga och fara. Men han känner mej tydligen bättre än vad jag själv gör och det kändes faktiskt bra att prata med honom igår, har saknat det. Tror vi börjar få lite perspektiv på saker och ting nu=)

Sen har jag väl funderat på en annan herre som jag känner att det börjar bli dags att göra slag i saken, frågan är väl om jag vågar?? Men frågar jag och får nej så vet jag ju hur det står till och det slår att gå omkring och inte veta säkert, för sånt hatar jag! Det är antingen eller...=)
Men jag väntar nog med att berätta det för M ett tag tills jag vet, känslorna där måste ju få lägga sej innan man börjar prata om andra romantiska bravader..;)

Nu ska jag ta itu med dagen! Kramizz........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0