Ju förr desto bättre

Och nu är det övertrånat=) Är lite småkär sådär så det känns kanon just nu!! Man får ta det som det kommer men jag tycker mej ana att känslorna är besvarade...Såå mysigt! Men man ska inte älta det för mycket för då kke han drar sej ur det hela, om han nu läser...
Ska väl fan imej ta tag i lägenheten, har skjutit på det en vecka snart... väggarna står ju rakt det är huvudsaken har jag väl resonerat antar jag... Men nu ska jag ta och skärpa till mej! Jag som brukar vara så pedant... Ska hoppa av mina rosa moln för en stund och ta tag i verkligheten!


Ta hand om er nu gott folk!!!                         

Kommentarer
Postat av: ella

hoppas du har d bra på jobbet=)äntligen riktigt kaffe!!!:P

kul bild ser ut som bomull=)kallt va d då iaf burrrr.

kul du e lite kär;)

2010-01-18 @ 14:18:33
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0