Som jag trodde..

Haha, ja, har aldrig haft så rätt om en person som nu. Jag visste det!! Falska feta äckel... Glad att jag slipper din huvudvärk förvirrade individ!

I dag har jag varit ute med mina små buspojkar, dom börjar vänja sig vid våran promenadslinga nu och är jätteduktiga!! Så mysigt med djur, dom är ärliga och sej själv och tycker om en vilkorslöst =)
Katterna börjar oxå vänja sej, dvs dom skiter i hundarna och låtsas som det regnar, Luc tycker det är väldigt intressant att sitta och titta på dom. Undrar vad han tänker..
I mån blir det att handla hem det sista till kvällens utgång, kommer bli riktigt kul, speciellt när man går ut med likasinnade som vill ha kul och inte bara ragga... Tragiskt sånt där! Kommer blir skoj så nu får fredagen pina på...;)

To all my real friend- !



Kommentarer
Postat av: ella

lucifer undrar nog hihi.men kul d går bra med alla djuren iaf.sötnosarna!!!

2010-01-30 @ 13:27:40
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: sara:*

fin blogg!:D

2010-01-30 @ 19:51:19
URL: http://saramjauu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0