Tralalaa..

Snön är kvar idag igen! Hör å häpna... nä, börjar seriöst bli trött på den här årstiden nu. Det finns ju tre till som är mycket mer givande än den här... Ok om det hade varit mildare så man kan gå ut och röra på sej lite men nu är det ju för kallt för allt! Bara hålla sej inne och hoppas graderna blir varmare.

Den jag trodde så gott om har visat sej vara något helt annat? Varför...? Det kändes ju som att han menade allt han sa och någonstans vet jag ju att det är så men då måste man kunna bevisa det i handling oxå tycker jag, är det dumt?... Näe, det tycker inte jag. Jag har en annan, sann vän som jag nu känt i snart tre år och vi var tillsammans längre... inte behövde vi hålla på så här då. Så jag begriper mej inte på denna personens rim och reson och det gör att mitt beslut känns ännu mer korrekt. Man ska inte behöva ta skit. Jag har klippt bort denna personen helt från mitt liv och det känns bra. Nu iaf. Det är ju antingen eller, antingen vän, antingen inte, inte nåt jävla kke vänner, vi får se... Det är inget jag har tålamod till. Bestäm dej....

Nog om det... ska väl inte göra så hysteriskt mycket idag, mest bära ner alla julgrejjor och några tavlor i förrådet, dammsuga och torka golv typ... Sen kke om vädret tillåter, ska jag ta en promenad så man kan sova gott i natt =)

Ha en fin dag ni andra, och var sanna mot varann!! ............

Kommentarer
Postat av: ella

trist när d ska bli så där.

ses sen ikväll!man kan ju ej häcka inne;)

2010-01-09 @ 14:49:53
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0