Underbara täckbyxor!!

Åh, hittade ett par underbart sköna, svarta täckbyxor i förrådet som jag heeelt glömt bort (ja, det är dags att sortera ut allt därifrån nu) Och det blev sån skillnad att ha på sej dom utanpå när man skulle ut och handla lr bara ut och gå... Att jag inte hittat dom tidigare... Bara en pulka som fattas. =)

Fick hem min jättefina nya almenacka idag, helt personlig och fin! Skönt att ha nåt nytt att skriva allt i:)

Vet inte om jag har så mycket anat att skriva om, bara att skriva det här tig ju upp lite plats, hehe.. Ska väl hem till mina föräldrar i veckan och ladda upp lite nya bilder både hit och på facebook.. Blir lite roligare så. Sen måste jag ju köpa en egen dator snart.. man känner att det börjar bli dags. Igår typ. Inte för att det inte är trevligt att sitta hos grannen men jag tror hon tröttnar snart, om inte redan, hihi... stackars...;)

Nu ska jag hem å ta ett bad, behöver tvätta håret för nu kan man ha det uppsatt utan snodd....
Bye........


Kommentarer
Postat av: ella

hihi nääädu jag tröttnar ej=)låna på du;)kram va bra du hitta täckbrallor!!!behöver jag med få tag i=)

2010-01-11 @ 18:37:06
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: ella

hoppas du hittar en billig laptop å billigt alternativ sen eju asdyrt nu:(me data alltså=)

2010-01-11 @ 18:40:42
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0