Aningen friskare =)

Äntligen, nu känns det lite bättre... hoppas det fortsätter såhär så man kan fortsätta njuta av sommaren..
I dag har jag tagit det lugnt, ringt min chef för hon messade och frågade hur jag mådde och om jag trodde jag var kry till torsdag så jag ringde upp, jag vet ju inte hur jag mår då så jag skulle höra av mej på onsdag igen. Trevligt att hon bryr sej, jag får alltid så dåligt samvete när jag är hemma och är sjuk, känns lite som jag sviker dom... Aja, sen har jag städat lite här hemma och så...
Satte upp trådgardiner för balkongdörren så man kan ha öppet utan att det smiter in små envisa flugor och mygg...
Bara jag...;)
Det har varit sååååå fint ute idag, har velat ut och sprungit, det riktigt har krypit i kroppen, men får nog börja med nån promenad tills jag är helt frisk.... Sen är jag på jakt efter nya jeans och klänningar... hittade  det här....  Haha, ser ni?? ;)

Snyggt va? Passar bra nu när det är varmt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0