Det vänder fort..

Tar nån åt sej av det jag skriver- läs inte då. Så lätt är det... är man dum mot mej så får man igen, lika enkelt där. Vill man inte umgås med mej- gör inte det då, jag tvingar ingen, men gå inte bakom ryggen på mej efteråt. Enkelt! Och tar du åt dej så kanske det ligger nåt i vad jag skriver. Det är så enkelt liksom, mina åsikter- min blogg! Det finns ju andra sidor att kolla på... Se nu inte oskyldiga ut! Haha..

Vaknat för nåra minuter sen, sitter å dricker kaffe å kollar teve, valparna biter mina tår occh busar, dom är såå himla söta =) Packar nog ner nån innan jag åker....
Idag ska jag möta en gammal kär vän, vi ska ut och ha roligt i kväll och det kan jag behöva! Men innan dess blir det att promenera och äta nyttigt, slutslaffsat nu! Det är JAG som har krav på mej själv om det nu oxå skulle missuppfattas. Jag vet att jag kan bättre och man har ju bara en kropp, varför miss sköta den?

Himlen är lika blå idag och solen skiner, underbart!!



Det var så fin kväll igår...



Dagens väder, inte illa alls...Mer kaffe nu.
Ha en fin dag ruggugglor ;) (Humor!!!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0