Hopkok!

Howdy... i dag har jag jobbat, ganska kul faktiskt. Sen hade jag på känn att det skullr bli nåt oknytt till väder så jag gick hem, och precis innan jag gick in i grannens port började det regna, snacka om tur! Sen blev det åska å regn som jag trodde var över när jag gick till ica, men jag fick i princip springa hem för då var det dags för del 2... inte så kul. Och när jag springer som bäst kommer det en gubbe cyklandes typ vid skolan och vänder och frågar om det inte har slagit ner där för det luktade rök? Hallå, jag springer= jag är liiiiiiiiite åskrädd här, shut up om vart det har slagit ner. Sen la han till att btw så har det slagit ner på knecktplatsen. Jamen tack för den infon lixom... folk...:-/

Usch...

Hoppas ni överlevt stormen.... det luktar ju så nice efteråt!!

Kommentarer
Postat av: ella

m måste slagit ner här å där i dalarna idag urk..hörde iaf brandbilen=)

regnet behövdes dock=)

2010-07-11 @ 22:14:03
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0