Alo!

Från och med imorgon kommer jag att förhoppningsvis kunna lägga ut mer bilder från min kamera, ska nämligen åka till exet och få den installerad så jag bara behöver koppla in en sladd emellan =) Kommer bli skönt, så jag kan lägga upp mer intressanta bilder på tex..... mej! ;) Nädå, men lite personligare bilder så jag slipper ladda ner en massa tingeltangel från nätet jämt... Ska nog passa på att radera lite så det inte kommer upp en massa konstigheter i mån... det skulle ju vara lite dumt...:-D   Nä, nu ska jag försöka komma i säng innan 01! Puss på dä..



Kommentarer
Postat av: ella

hoppas d går bra me kameran ha d bra hos x-et=)äntligen lite sol

2010-06-10 @ 10:39:45
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0