Seg söndag :(

Hej hej....det var lite segt att ta sej upp idag, mest för att det spelades hög musik till 0200 i bandyhallen för studenterna. Och det hjälpte inte alls att stänga fönstret, så jag har lite ont i huvudet idag för jag låg å vred å vände mej hur länge som helst. Jag brukar få sån jävulsk kramp i vänsterfot på nätterna, i natt slapp jag men det gör så himla ont och så tar det sån tid innan det går över =( Inte kul alls...
Är enormt stolt över mej själv för att jag tog mej runt hela 9km igår, löpning i intervaller men mest löpning så jag måste tillstå att jag är riktigt, riktigt nöjd. Speciellt med tanke på att jag bara för några månader sen knappt orkade springa 4km... framsteg!! Och det har ju märkts lite här och var, eller hur? ;)

Buffy<3 Mitt svärd...=) Ja, vem vill ha en fickkniv när man kan ha ett sånt här...? ;) Nu ska jag vakna till lite mer....Hugs N Kisses...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0