Äntligen hemma!!

Har precis kommit hem från Ånn, har varit på vinterkurs med försvarsutbildarna en vecka och det har varit en otrolig upplevelse, på både gott och ont. Känner lite att man borde åka iväg snart med någon som står en nära och bara prata av sej och komma till insikt med saker och ting, ja i klarspråk- rensa tankarna! Kan vara skönt att få ventileera av sej ibland oxå tycker jag! Det behöver man, det kände jag när man är uppe i fjällen och allt är så jävla vackert att man andas lite svårt och allt kommer.. ojoj, nu vart det kanske lite väl djupt men man lär sej så mycket om sej själv på sånt här!

Har ju äntligen fått nät hit till min våning så nu slipper min kära vän och granne ha mej skavandes på sin stol framför sin dator i flera timmar på kvällarna ;) Joo, lite drygt måste du tyckt att det varit...

Nu ska jag försöka packa upp lite, göra käk och ta ett bad...

Kommentarer
Postat av: ella

nääääääääääääää

nu får man ju ej sälle:(hihi jo men vi ska ju fika endå=)

pöss kul du har nätet ju=)

2010-03-27 @ 19:40:15
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: ella

härligt med fjällen vackert där=)

2010-03-27 @ 19:41:42
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0