Jobbat klart för idag..

Nu ska det bli skönt att ta det lite lugnt.. Det har varit ganska mycket på jobbet idag, man blev lixom aldrig riktigt klar, och blev man det så kom min chef på ytterligare tingest hon ville få gjort så då var det bara att fortsätta. Så det har varit en ganska lång dag för min chef är väldigt påhittig, hihi...
Är ledig i helgen, jobbar sista dagen i mån sen tänkte jag väl ta hand om mej själv.. efter att jag har packat upp, städat, diskat och fått rätt på en tvättid... Har ju skjutit på sånt ett bra tag.
 Ja...nog är man lite bortglömd på vissa plan..



Kommentarer
Postat av: ella

ja nu försöker du bara vila slappa =)kan du behöva ju.hoppas på sol kan man kanske njuta ute med lite=)kram

2010-03-31 @ 18:19:23
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0