Lediga tisdagar...

... jättehärligt men man tröttnar fort... Är väl så när man föddes helt utan tålamod.. Rastlös och utan tålamod.. Men ganska söt ändå! Ska väl ta en långpromenad i solen så man får röra sig lite, konstigt det där för jag har tappat vikt även fast jag inte rört på mej och det är inget jag strävar efter... Känns väldigt skumt när man inte har nån kontroll över sånt. Kanske kan vara för att min aptit minskar ju mindre jag rör på mej?! Och jag käkar ju inte salladsblad direkt utan bullar å godis och rejäl mat så it doesnt make any logical sense...



Kommentarer
Postat av: ella

hm ej bra igentligen om du går ner utan anledning eftersom du käkar mat ju?bli ej för smal ej bra för organen osv:("mamma ella tjat)hahaha =)

kramisar!!!

2010-03-02 @ 21:37:29
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0